Adam Burak

Absolwent stosunków międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych w WSE im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku dziennikarstwo i PR, posiada również tytuł MBA.

 

W Grupie ORLEN, jako Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, nadzoruje realizację skonsolidowanej strategii komunikacyjnej w obszarze komunikacji korporacyjnej, marketingowej i sponsoringowej jak również rozwój kanałów komunikacji digitalowej w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Jest odpowiedzialny za budowę struktur i modelu biznesowego agencji mediowej powołanej we współpracy z PZU S.A.

 

Wcześniej związany z branżą paliwowo-energetyczną oraz sektorem finansowym. Pełnił m.in. funkcję dyrektora komunikacji i marketingu w największych polskich spółkach z WIG20, tworząc i wdrażając strategię komunikacji korporacyjnej, marketingowej i sponsoringowej.

 

Posiada również szerokie doświadczenie w marketingu sportowym i dziennikarstwie. W latach 2012-2016 pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PR oraz rzecznika prasowego Stadionu Wrocław, natomiast w latach 2008-2012, jako dziennikarz, związany był z telewizją Polsat. Juror branżowego konkursu Złote Spinacze oraz członek kapituły programu 50 Kreatywnych w Biznesie magazynu BRIEF.